HTML

ORBIT-blog

Őrbottyáni Baptista Ifjúsági Blog

Friss topikok

  • Orbit: Sziasztok! Elmesélném röviden az én hétvégémet, mivel most nem voltam otthon. Csütörtökön lejöttem... (2009.02.09. 18:15) ORBIT BLOG 2009.02.09.

Linkblog

ORBIT BLOG 2009.04.26.

2009.06.28. 22:29 Orbit

**********************************************************

                          ORBIT-BLOG                           --->programok frissítve, alul
**********************************************************
 
Üdv mindenkinek!

Király hétvége volt ez megintcsak, nem unatkoztunk.

Jómagam pénteken kicsit késve becsatlakoztam a próbába, szombat reggel kis füvet nyírtam meg ablakot pucoltam, és hát voltam kint a Margarétás családi napon. Bravó, milyen sokan eljöttek! És tök jól szolgált a csapat, igazán jól sikerült. Nem azt mondom, hogy nem lehetett volna jobb is, de nagyon meg voltam vele elégedve. Főleg, hogy elkészültek a pólók, ennek extra örültem, mert csak úgy világítottunk a zöld felsőkkel a tömegben! Ezt nevezem imidzsépítésnek! :D

A verőfényes napsütésben énekeltünk pár PB-dalt (előbb hangszeresen majd cd felvétel mellé mutogattak a lányok, utóbbinak volt nagyobb sikere), Encsi színdarabja bemutatta a gyerkőcöknek, hogy mit szabad és mit nem. Debi Buyufa alatt színdarabja is látványos volt a fallal és az állatmaszkokkal. Bravó, bravó! A foltmanós mese, amit én olvastam fel lehet hogy nem sok gyereket kötött le :) de szerintem érthető és jó üzenete volt. Köszi mindenkinek a lelkesedést és a részvételt! Tuti csapat vagytok!

A délutánban Tamással kiugrottunk az ELLELhez egy jó kis Ezrah koncertre (pünki ifinap záróakkordja volt a dolog). Vadállatjó volt! Pörgős dicsőítés, erős ütemek, megfelelő hangerő, szóval átéltük a dolgot :D Illés mondta is, hogy jééé ott ketten milyen lelkesek voltak, hogy ugráltak! Kicsit sok volt a légy. Azt meg bánom, hogy nem szóltam előbb, jó prog volt.

Judó most lett 20 éves, ezt is ünnepeltük szombaton. Az estét náluk töltöttük, és innen is sok boldog 20-ik évet kívánunk neki! Köszönjük a filmet és a vendéglátást. Meg a tortát.

A Békésen járt tesóktól várjuk a beszámolót! Milyen volt a konfIMA? :)

A mai alkalmak is egész jók voltak, délután evangélizációval! Haladunk előre tovább, minél többeket hívva az üdvösségre! :)

A héten lesz ifi, plusz program: csütörtök Vera ballagása lesz 16 órától! Írj fel Vera részleteket, ha valami még fontos lenne, a helyszín: 1131 Budapest Jász utca 155.
Vera a 12.c tagjaként ballag!

Pénteken falumajális lesz! Menjünk ki minél többen és építsünk kapcsolatokat nem hívőkkel!!!!

Szombat reggel hívott minket Andrásikné Edit segíteni sátrat állítani. 11 órakor van a találkozó a Gyerekotthonnál! Mindenkit bátorítok, nagyon kell a segítség, srácok!

Egy kérdést gondoltam feltenni, kérlek próbáljon meg mindenki aktivizálódni:

kérdezzetek meg KÉT EMBERT a környezetetekben, hogy

1. Mit szoktál csinálni hétvégenként?
2. Mi tart vissza attól, hogy részt vegyél vasárnap egy alkalmon a baptista imaházban?

Nagyon kíváncsi vagyok, mit mondanak az emberek! Légyszi írjátok fel a listára a kapott válaszokat!


Ifi-mapeket várom vissza!!!!!



A kedves SZŐDI testvéreket is szívesen látjuk a programjainkon!

Hétfőnként foci! Találkozó 18.30kor az imaháznál!
Kérdésekkel bombázandó: Zaharia Dániel (Sződ): 06202404680

**********************************************************
                          ORBIT-BLOG
**********************************************************

PROGRAMOK (a változás jogát fenntartom:) ):

 
Április 30, 16 óra
Vera ballagása
Május 2
11 órakor a gyerekotthonnál sátorállítás
18.00-tól gyülekező, 18.30-től ifi

Augusztus 1
Continental Singers koncert
Augusztus 6-9
Gyerektábor Vácdukán
Augusztus 10-16
Középmagyarországi Ifi-tábor Tahi: Jézus az élet!
Szeptember 11-13
Erdélyi kirándulás és missziós út (Nagybánya)


Áldással,
Sanyi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orbitcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr821214444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása