HTML

ORBIT-blog

Őrbottyáni Baptista Ifjúsági Blog

Friss topikok

  • Orbit: Sziasztok! Elmesélném röviden az én hétvégémet, mivel most nem voltam otthon. Csütörtökön lejöttem... (2009.02.09. 18:15) ORBIT BLOG 2009.02.09.

Linkblog

ORBIT BLOG 2009.02.09.

2009.02.09. 11:59 Orbit

A hétvégén ifi-alkalom nem volt, hanem Veresegyházon voltunk 11-en az ifiből, nem fogom most felsorolni, hogy kik hiányoztak naaaaaaagyon nekünk, de voltak egy páran!
Szerintem hatalmas hangulat volt, Kübler Daniék jó talpalávalót hoztak össze, az első játékok ugyan kicsit furák voltak, de aztán állat volt a hangulat, jó társaság, elég sok helyről jöttek népek és egészen megtelt a terem az innovációs központban!
Volt egy elég jó minőségű zongora amit NÉMETH GABESZ figyelmébe ajánlunk, Zeeman bácsinak is jó lehet.
Vagy akár mi is szervezhetjük oda a koncertet... (ez csak zárójeles volt)

Szóval jó beszélgetések voltak, zene és nagyon tuti kaja ocsóért! Aki nem volt bánhatja. :)
Aztán vasárnap tartottunk egy rövid megbeszélést, minek során beszéltünk olyan fontos témákról, mint a zoknim, valamint kitértünk a szegedi konfira, a gyereknapra, Biblia Sacra kiállítás témájára, szóval a következő hetek programját egyeztettük. Alakulunk.

A szegedi konfira Németh Ákos írja össze az ifit! Menjünk minél többen!
Encsi adategyeztet a héten... fog Titeket hívni majd! :)

A kedves SZŐDI testvéreket is szívesen látjuk a programjainkon!

Április elején lesz a FÉK diákhétvégéje, ahol jelenlegi állás szerint én mindenképpen ott leszek, a dicsőítésben is részt veszek. Ha van kedvetek, örülnék, ha páran eljönnétek megnézni. Még szerintem fogok beszélni az ifin is erről, illetve kicsit elmondom a FÉK munkáját, mert sokan nem ismeritek.
Nyáron lesz lehetőség itt is részt venni (evangélizálás!), nézzétek meg: www.speakout.hu

Ha tudtok imatémát, írjátok meg!

Ma este (hétfő) is foci! Találkozó 19.30kor az imaháznál!
Kérdésekkel bombázandó: Zaharia Dániel (Sződ): 06202404680

 

PROGRAMOK (a változás jogát fenntartom:) ):

Február 14 - Ifi-alkalom - Hogy kezeld a haragot és a dühöt? TAMÁS ÉS RICSI és Csoresz-bál látogatás ("evang")
Február 21 - Fiatal Felnőttek Fóruma
http://keresztenyinfo.blog.hu/2009/01/22/fiatal_felnottek_foruma
Február 27-Március 1 - Szegedi Konferencia
http://keresztenyinfo.blog.hu/2009/02/05/szegedi_ifinapok
Március 7 - ELLEL Női konferencia, Őrbottyán - FÓT Ifinap Mike Samuval
Március 14- Light Club (tervben)
Március 22 - EvangEste a gyüliben!
Április 3-5 - FÉK Diákhétvége Csillebércen
Április 25 - Családi nap Őrbottyánban (SZOLGÁLÓKRA SZÜKSÉG LESZ!!)
Április 24-26 - Békési Konferencia

Imatémák: Léniék, Noel

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://orbitcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr81931880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orbit 2009.02.09. 18:15:40

Sziasztok!
Elmesélném röviden az én hétvégémet, mivel most nem voltam otthon.
Csütörtökön lejöttem Debrecenbe, mert még egy-két jegyet be kellett iratnom. Aznap este voltam ifin, ahol január eleje óta szolgálok a dicsőítésben, ha valaki még nem tudna róla. (Szintizek és énekelek)
Szombaton volt egy ificsendesnap. Ami úgy nézett ki, hogy egy rövid dicsőítés után beszélgettünk közösen arról, hogy milyen problémák vannak az ifiben, mit lehetne máshogy csinálni, milyen ötleteink vannak olyan témában, hogy jobban működjön egy 70-80 fős ifjúság.
Ezután ebédeltünk. Az ebéd elvileg gulyás leves volt, de nem éppen leves formája volt :P De azért meglehett enni :D
Aztán kis beszélgetés után páran elkezdtek pókerezni (sajnos én nem fértem be a játékba), a többiekkel meg néztünk egy filmet: Evan, a minden6ó-t.
Vasárnap délelőtt a Szabadkeresztény gyülibe mentem el, amire már nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen, mert ismertem már a pásztorukat, a dics-csoportjuk egy részét is. Nagyon jó benyomásaim voltak, és jól éreztem magam. Az Úrnak volt is üzenete felém, amit majd valamikor lehet továbbadok.
Aztán hazamentem az üres albérletbe, és egyedül megebédeltem (ilyen is ritka vasárnap), közbe szurkoltam a magyar hokicsapatnak, akiknek semmi nem jött össze.
Délután csavarogtam egyet: elnéztem a Főnix-csarnokba (ahol a Mabavit is volt) egy kézi meccsre - először játszottak benne a debreceniek, és majdnem teltház volt, egy kis túlzással :)
Aztán még időben vége lett, és eltudtam menni a szappanos utcai bapti gyülibe is :D
Onnan hazaérve már sorakoztak a lakótársak... Nem vagyok egyedül:) Persze az Úr mindig velem van, ezt tudom és érzem!
Hétfővel pedig megkezdődött a 2. félév...

Tamás 7végéjét olvastátok. Köszi ;)
süti beállítások módosítása