HTML

ORBIT-blog

Őrbottyáni Baptista Ifjúsági Blog

Friss topikok

  • Orbit: Sziasztok! Elmesélném röviden az én hétvégémet, mivel most nem voltam otthon. Csütörtökön lejöttem... (2009.02.09. 18:15) ORBIT BLOG 2009.02.09.

Linkblog

ORBIT BLOG 2009.03.30.

2009.03.30. 12:43 Orbit

**********************************************************

                          ORBIT-BLOG                           --->programok frissítve, alul
**********************************************************
 
Béke Veletek!

Köszönöm ezt a tartalmas hétvégét mindenkinek, áldott volt együtt lenni. Tamásnak innen is kívánunk jobbulást, hiányoztál a dicsőítésből (és amúgy is). :( :)

A péntek estéről nem tudok nyilatkozni, mert nem vettem részt a hitmélyítő ezen alkalmán. Azonban szombat reggel kint voltam az állomásnál és az abc-nél, kifele menet az utcában söpörgető bácsival beszélgettem, aki azt mondta hogy már gondolkozott rajta hogy el kéne menjen a baptisákhoz is, 70 évesen jobban foglalkozik az ilyesmivel az ember... Hm. Aztán néhány szórólapot odaadtam, beszélgettem egy fiatal párocskával is, akik az utcánkban laknak, de még nem jött ki a lépés hogy dumáljunk, most már legalább tudom hogy Tamásnak és Juditnak hívják őket. (asszem) :D Nagy evangélium-hirdetések most nem voltak, talán azért is volt kevesebb ember mert most munkanap volt ha jól tudom. Egy hölgy volt, aki mikor hallotta, miről van szó igy válaszolt: "Nálunk most nehéz helyzet van, haldoklik a nagynéném..." A helyzet az, hogy pont ezért van szükség Istenre. Vagy ezért is. Az ilyen helyzetekben különösen. Egy olyan valakivel beszélgettem még hosszabban, aki a téglagyárban dolgozik. Nem túl rózsás, nincs valami sok megrendelésük. No ilyenek, hiszem, hogy Istennek kedves ha az Ő karjaként megpróbálunk kinyúlni mások felé. Akár így, akár máshogy.

Az alkalmakon Vágó István testvér jól hasogatta, vagy inkább stílszerűen "vágta" az igét. Jónéhányan szombat délelőtt az ELLEL-ben vezettek dicsőítést, a beszámolók alapján az is jó volt nagyon. Vasárnapba is jósokan voltunk, kicsit hosszú alkalmak voltak, de én élveztem igazán a beszélgetéseket, a bátorító szavakat, tekinteteket, a zenélést és sorolhatnám. Jó veletek! :)

Szombaton lesz ifi, fél 7-kor, ha ők is beleegyeznek, Márti és Kornya Dávid által, de ez még változhat. :)

FONTOS!
Az április 25-én levő ovis programban 16 órakor van a mi csapatunk, ahogy Noémi mutatta nekem a programot.
A felelősök erre figyeljenek és légyszi fixáljátok le, hogy kik miben vesznek részt! Ha valami kérdés van, hívjatok bátran! (Debi, Encsi, Tamás)


Akik IFI-térképet kaptatok, légyszi küldjétek vissza a héten!

Egy kis vidámságot nektek, ÁjCantLiveWidátjú:
https://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo&feature=related

A kedves SZŐDI testvéreket is szívesen látjuk a programjainkon!

Én a FÉK diákhétvégéjén leszek péntek-vasárnap, ahol a dicsőítésben is részt veszek gitárral. Ha van kedvetek, benézhettek! :) Hívjatok, ha érdekel!

Hétfőnként foci! Találkozó 19.30kor az imaháznál!
Kérdésekkel bombázandó: Zaharia Dániel (Sződ): 06202404680

**********************************************************
                          ORBIT-BLOG
**********************************************************

PROGRAMOK (a változás jogát fenntartom:) ):

Április 3-5
FÉK Diákhétvége Csillebércen
Április 4
Ifi-alkalom
Április 11
Light Club Hova nyúl a húsvéti nyúl?
Stand-up Comedy: Rédl Ádám
Funky Zene: Csapó Krisztián és barátai
Üzenet: Gyaraki András

Április 18-19
Vendégeink a szentendrei fiatalok!
Április 25
Családi nap Őrbottyánban, baptista program 16 órától
Pantomim (felelős: Encsi)
Zene (felelős: Tamás)
Bábdarab (felelős: Debi)
Augusztus 1
Continental Singers koncert
Augusztus 6-9
Gyerektábor Vácdukán
Augusztus 10-16
Középmagyarországi Ifi-tábor Tahi: Jézus az élet!
Szeptember 11-13
Erdélyi kirándulás és missziós út (Nagybánya)


Áldással,
Sanyi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orbitcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr771035010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása