HTML

ORBIT-blog

Őrbottyáni Baptista Ifjúsági Blog

Friss topikok

  • Orbit: Sziasztok! Elmesélném röviden az én hétvégémet, mivel most nem voltam otthon. Csütörtökön lejöttem... (2009.02.09. 18:15) ORBIT BLOG 2009.02.09.

Linkblog

ORBIT BLOG 2009.05.18.

2009.06.28. 22:33 Orbit

**********************************************************
                          ORBIT-BLOG                           --->programok frissítve, alul
**********************************************************
 
Helló!

Köszöntök mindenkit, ugyan kevés az időm a meló miatt, de úgy gondoltam, mindenképpen megtartom jó szokásomat, és gépre vetek pár gondolatot!
:) Épp Bandival való beszélgetésből jövök, tökjót dumáltunk, imádkoztunk!

A hétvégén jómagam szombaton Csőszön voltam, ahol gitároztam és kicsit megpirultam a napon (szabad téren "koncerteztünk"). Jó kis csapat volt, bár maga az egész cucc nekem inkább erős közepesnek sikerült, kicsit kevesen voltak, meg nemtudom. :D Facebookon az élelmesek találhatnak néhány képet. Aztán este elnéztem a budafoki ifi alkalmára, nagyon tetszett! Galambos Andris tanított és voltak 40-50-en... volt kis árverés meg nagyon király dicsőítés, szóval jól éreztem magam ott is, már esélytelen lett volna hazaérnem a "saját" ifinkre.

Mivel ezen nem voltam, sok szeretettel megkérem Huszti Norbi tesómat, hogy pár szóban összegezze, mit történt itthon ifin!

Vasárnap este Gabesszal Kübler Dani - Keresztkérdés koncerten voltunk, aki eddig nem szerette a zenéjét, szerintem egyre inkább fogja! Király zene volt! :)

Ifi-mapért már rég könyörgök:) Márti, Debi no meg Vera, Gergő... asszem Ti tartoztok még...

A hétvégén nagyon jó alkalmaink lesznek! Sajnos tudom többekről, hogy elutaznak valahova, de szerintem meg fogják bánni! :D

Szombat este fél 7-től IMAeste lesz, de nem száraz! Ha nem akarsz eljönni, mert attól félsz, hogy végigunod, hát ettől ne tarts! A fő témát Isten eléggé szívemre helyezte, miszerint "Az igazság szabaddá tesz!" - úgy érzem, nagyon fontos üzenet ez, de hogy részleteiben miért is tartom fontosnak, azt majd szeretném megosztani veletek. Mindenkit várunk a gyülekezetből, fogunk imádkozni egymásért, az EVANGÉLIZÁCIÓÉRT és mindenért, ami fontos! Hiszem, hogy Isten nagyon komoly munkát akar végezni bennünk, akárhanyan leszünk ott. :)

SZOMBAT Reggel várok mindenkit szórólapozni! SZÓLJATOK, aki kész rá! Várhatóan 9 órakor kezdjük az állomásnál! Gyertek, HIRDESSÜK az igazságot mindenkinek!

VASÁRNAP délután 17-től Durkó Pisti, de erről külön emailt küldök. Hajrá, hívjatak sokakat! :)

(Ja és elnézést, ha túl sok a felkiáltójel meg a lelkesedés :O) )

A kedves SZŐDI testvéreket is szívesen látjuk a programjainkon!

Hétfőnkénti foci szünetel!
Ha tudunk újat, szólunk.

**********************************************************
                          ORBIT-BLOG
**********************************************************

PROGRAMOK (a változás jogát fenntartom:) ):

 
 
Május 23
Ifi és gyülekezeti imaalkalom
Május 24
Evangélizáció Durkó Pistivel
Július 9-12

Gyerektábor Vácdukán
Augusztus 1
Continental Singers koncert
Augusztus 10-16
Középmagyarországi Ifi-tábor Tahi: Jézus az élet!
Szeptember 11-13
Erdélyi kirándulás és missziós út (Nagybánya)


Áldással,
Sanyi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orbitcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr651214456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása