HTML

ORBIT-blog

Őrbottyáni Baptista Ifjúsági Blog

Friss topikok

  • Orbit: Sziasztok! Elmesélném röviden az én hétvégémet, mivel most nem voltam otthon. Csütörtökön lejöttem... (2009.02.09. 18:15) ORBIT BLOG 2009.02.09.

Linkblog

ORBIT BLOG 2009.03.02.

2009.03.09. 10:13 Orbit

Helló mindenki!

Péntektől vasárnapig jópáran a szegedi konferencia résztvevőinek táborát gazdagítottuk!
Én személy szerint nem érzem azt, hogy olyan bőségesen jó lett volna, de nagyon panaszra sincsen okunk, azt hiszem. Annak örülök, hogy megint elég egységesen megmozdult a csapat, és hogy látható, érezhető az összetartás. No meg igazán büszkék vagyunk Norbira és Ákosra, mert szerintem mindketten sokat dobtak a konfi színvonalán!

Az előadások során Boros Dávid és Paróczi Zsolt tágította koponyánkat, kiét mennyire, nekem kicsit elvont volt, bár akadt néhány jó gondolat, és Dávid is mindent megtett, hogy ne lankadjon a figyelmünk. Fő téma az Isten-kép, énkép stb. volt. Volt kerrrresztkérdés élőrapzenekoncert, és szemináriumok Szenczy Sanyival, Kis Pistivel.

Akinek volt jó élménye, bátran megoszthatja a listán!

Szálláson jómagam Győri Istivel és Olajos Gáborral voltam, jóarcok, sokat nevettünk, jófejek.
Volt még néhány jó beszélgetés, én legjobban a pár értelmes szónak örültem a hazaút során, illetve a paksi ifivezető Robival történt eszmecserémnek, ami imába is torkollott... jóisaz.

Ami következik: szombaton ELLEL és FÓT - kérlek írjatok, hogy kik, hányan akartok jönni-menni.
Elvileg ifit mostanra nem szervezünk. De amúgy ha kicsit pihegni akartok, azt is jelezzétek, stb.
Mert lehet, hogy úgy vagytok vele, hogy most inkább pilledeztek a hétvégén, én részemről szombat délelőtt egy főiskolás barátom diplomaosztójára tervezek menni, majd megjelennék Fóton.
Irjatok, hogy jöttök -e Fótra (Mike Samu) mert ha igen, meg kéne beszélni hogy hányan és mikor és hogyan.

A kedves SZŐDI testvéreket is szívesen látjuk a programjainkon!

Április elején (3-5) lesz a FÉK diákhétvégéje, ahol jelenlegi állás szerint én mindenképpen ott leszek, a dicsőítésben is részt veszek. Ha van kedvetek, örülnék, ha páran eljönnétek megnézni.
Nyáron lesz lehetőség itt is részt venni (evangélizálás!), nézzétek meg: www.speakout.hu

Ha tudtok imatémát, írjátok meg!

Hétfőnként foci! Találkozó 19.30kor az imaháznál!
Kérdésekkel bombázandó: Zaharia Dániel (Sződ): 06202404680

******************************

****************************
                          ORBIT-BLOG
**********************************************************

PROGRAMOK (a változás jogát fenntartom:) ):

Március 7
ELLEL Női konferencia, Őrbottyán
FÓT Ifinap Mike Samuval
Március 14
Light Club - Beugrassz egy beugróra? (felelős Kohut Ákos)
Március 15
Gyülekezetünk Fóton szolgál
Március 21
Sacra Biblia kiállítás és pesti városnézés (felelős Huszti Norbi)
Március 27-29
Hitmélyítő a gyüliben, vasárnap evang
Április 3-5
FÉK Diákhétvége Csillebércen
Április 11
Ifi "sztárvendégekkel", stand-up comedy és komoly téma is lesz
Április 18-19
Vendégeink a szentendrei fiatalok!
Április 25
Családi nap Őrbottyánban, baptista program kb. 11-től
Pantomim (felelős: Encsi)
Zene (felelős: Tamás)
Bábdarab (felelős: Debi)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orbitcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr72990853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása