HTML

ORBIT-blog

Őrbottyáni Baptista Ifjúsági Blog

Friss topikok

  • Orbit: Sziasztok! Elmesélném röviden az én hétvégémet, mivel most nem voltam otthon. Csütörtökön lejöttem... (2009.02.09. 18:15) ORBIT BLOG 2009.02.09.

Linkblog

ORBIT BLOG 2009.04.19.

2009.06.28. 22:28 Orbit

******************************

****************************
                          ORBIT-BLOG                           --->programok frissítve, alul
**********************************************************
 
Kedves Tesók...

A hétvégén vendégül láttuk a szentendrei fiatalokat, jóóó volt ez, jókat nevettünk, a dicsőítés is jó volt, és örülök, hogy Isten üzenetét adhattam át én is valamelyest a délután folyamán. A botanikát szintén jól kifogtuk, úgyhogy minden egész jól klappolt szerintem. Nagyon királyul zenéltek a vendégek és a vasárnapot is megszínesítették számunkra, szóval én egyértelműen pozitívan éltem meg az egészet. :)

Viszonylag kevés új infó van viszont, szombaton ifi nem lesz, csapatunk terveink szerint a gyülit képviseli a bottyáni Margaréta ovi programján, 14.30-tól!

HIRDETÉST ÉS PROGRAMOT csatoltam.

Vasárnap este ismét evangélizáció, Béla testvérrel!

Egy dolog van még a szívemen, legyetek aktívak, ne csak néhány ember csináljon dolgokat, minél többen! :)
Kutassuk az Isten akaratát mindenben, a fontossági sorrendben és az időbeosztásban.

A kedves SZŐDI testvéreket is szívesen látjuk a programjainkon!

Hétfőnként foci! Találkozó 18.30kor az imaháznál!
Kérdésekkel bombázandó: Zaharia Dániel (Sződ): 06202404680

**********************************************************
                          ORBIT-BLOG
**********************************************************

PROGRAMOK (a változás jogát fenntartom:) ):

 
Április 25
Családi nap Őrbottyánban, baptista program 14.30tól
Pantomim (felelős: Encsi)
Zene (felelős: Tamás)
Bábdarab (felelős: Debi)
Április 30, 16 óra
Vera ballagása
Augusztus 1
Continental Singers koncert
Augusztus 6-9
Gyerektábor Vácdukán
Augusztus 10-16
Középmagyarországi Ifi-tábor Tahi: Jézus az élet!
Szeptember 11-13
Erdélyi kirándulás és missziós út (Nagybánya)


Áldással,
Sanyi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orbitcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr21214441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása