HTML

ORBIT-blog

Őrbottyáni Baptista Ifjúsági Blog

Friss topikok

  • Orbit: Sziasztok! Elmesélném röviden az én hétvégémet, mivel most nem voltam otthon. Csütörtökön lejöttem... (2009.02.09. 18:15) ORBIT BLOG 2009.02.09.

Linkblog

ORBIT BLOG 2009.05.24.

2009.06.28. 22:34 Orbit

**********************************************************
                          ORBIT-BLOG                           --->programok frissítve, alul
**********************************************************
 
Köszöntök mindenkit!

Vége a mai napnak, mindenki gondolom értékelgeti, hogyan telt a hétvége, szerintem voltak benne jól sikerült és negatív részletek is, mééégpedig nézzük csak!

Szombaton reggel Tibivel ketten szórólapoztunk! Tökjóóóarc volt Tibi, hogy eljött velem, szépzöld pólóban, sokat nem beszélgettünk az emberekkel, inkább csak odaadtuk a lapokat, de elég gyorsan és vidáman haladtunk. Én jól éreztem magam ebben, az egyik hölgy elmondta, hogy húúú erről tényleg nagyon fontos bezsélni, hiszen olyan sok a válás, helyees hogy erről van témázás. :) "Megyek Pestre bulizni, férjem itthon marad (kb szombat fél 10 volt), de holnap (vasárnap) talán visszaérek úgy, hogy elmenjünk, majd megbeszélem a párommal"... Ők nem jöttek el, de Orsi és anyukája igen, és ennek nagyon örültem:)

Szóval a szórólapozást befejeztük kábé fél 11-re. Nem tudom, milyen volt a gyerekkirándulás pontosan, de jókat hallottam róla :)

Aztán én jómagam hazamentem, kitakarítottam a zuhanyzótálcát, meg kiugrottam nagymamámhoz, és nekiálltam készülni estére. Tökjóóóó üzenetek voltak mostanában bennem, akit érdekel, csatolom a vázlatot, amit estére készítettem. :)
Azért is csatolom, mert IFIN a viszonylag alacsony részvétel miatt eltekintettem a vázlat hosszabb idejű előadásától most. 4-en voltunk együtt, Bélával, Petivel és Tamással - beszélgettünk meg zenéltünk egy jót. Imádkoztunk is!

Várunk mindenkit majd még ifire - de ha esetleg az imakör kielégíti az ifi igényét, akkor úgyisjó! :) Még fogunk a vezetőkkel bezsélgetni ezekről a dolgokról, a véleményeket, javaslatokat is szívesen várom, hogy legyen ezután - korcsoportok miatt is, stb.

Ma készültünk a délutánra, stb... itt volt Reginaaa :) tökre bírom őt, ő a "hívőszupernagyi" szerintem, így 78 évesen :)

Délután egész aktív imádkozók jöttek oda közbenjárni, cserélődtek az emberek, jóóó imádkozni! Már hiányzott. Persze, megvan a nehézsége is, és sokszor bennem is vannak kétségek és küzdelmek. Lényeg, hogy én a prédikációra mentem be, és tökre szeretem Pistit, örülök, ha hallgathatom! Valamelyest hitmélyítősre sikerült most a figura, legközelebb talán ennél kevésbé hívősre lehetne hozni majd, de remélem, így se volt riasztó a vendégeinknek. Tökre örültem hogy eljött Orsi az anyukájával, akik ismeritek őket, vagy láttátok, tudjátok kikről beszélek. :) Még annyit bátorításként, hogy vigyázzunk, ne legyünk túl erőszakosak ilyenkor! TERMÉSZETESEN kell viselkedni, ne érezze a vendég, hogy most rászabadulnak a gyülisek..mármint durván:) De az egész alkalmon: nem csinálunk mi semmi szégyellnivalót, és (Krisztussal pláne) nincs mitől félnünk!



Már egy ideje gondolkozok azon, hogy vezessem fel számotokra a kérdést, a misszió támogatásáról lenne szó. Tudjátok, hogy milyen sok időt töltöttem el a Timóteus Társasággal (másik nevén FÉK), és hogy ők alapítványként működnek. Vannak teljes idős munkatársak, akik nagyon aktív szolgálatot végeznek Budapesten, és minden nyáron egy brutálisan király angol táborban Keszthelyen. Hirdetik az evangéliumot ezerrel, és tanúja lehettem velük megtéréseknek, megújulásoknak. Nem azt mondom, hogy tökéletesek, sajnos sok a hibájuk nekik is, de rengeteg érték is van benne! Olyan módon érik el a nem hívőket, amiket mi csak próbálgatunk, nekik viszont király kialakult módszereik vannak! :)

Hogy miért említem ezt most? Egyrészt remélem, hogy be tudjuk majd vonni egyik-másikójukat, hogy kis képzést tartsunk az evangélizációról (egyébként is fontos cél lesz a jövőben, hogy MINDEN szolgáló kapjon képzést!), másrészt nagyon bátorítanék mindenkit, hogy támogassuk őket ANYAGILAG. Jelenleg főleg amerikai támogatásokból végzik szolgálatukat, ennek a baptista egyházra is nagy hatása volt és van - a budaörsi gyülekezet jó része, Lados Pisti, Barkóczi Tomi, Varga Gyuri, Galambos Andris és még jópáran. Sok emberrel nem is tudjuk, hogy vagy a Timón keresztül került az egyházba, vagy ott kapott igazán tüzet a hívő élete, képezték ki szolgálatra, stb. Most csóró diákoknak van szükségre támogatásra a nyári missziós projektekhez (Albániába is mennek, és Keszthelyen is lesz a "szokásos" egy hónapos missziós projekt - Speak Out)

Másrészt nagyon-nagyon szükség lenne a munkatársak rendszeres pénzügyi támogatására is. Én biztos, hogy fogom támogatni őket a jővőben is, ahogy csak tudom, de hívlak Titeket is, szerintem óriási lehetőség pénzzel és imával bekapcsolódni egy ilyen szolgálatba! Nagyon megéri, és építi Krisztus magyar egyházát! Keressetek meg még ha infót szeretnétek, de lehet adok majd még amúgy is!

Június 6-án megyünk Huszti Norbival ismét Logos bibliaiskolába. A Tóth tesók örvendenének ha esetleg lemennénk már június 5-én, kicsit bulizánk, másnap mi suliban mennénk, aki akar szintén jöhet: az IMA a téma, nyitott kurzus, bárki benézhet. Aki nem akarja ezt, azok kirándulhatnának, aztán este együtt hazajönnénk. Hm? :)

Következő hétvégén NEM lesz ifi-alkalom, mindenkit várunk a Westendben szervezett Soul and Gospel fesztiválra! Gyerteeeeeek!
https://www.youtube.com/watch?v=RgYELoi2G6w&feature=related

Most egyelőre ennyit, majd még jelentkezem későbbi dolgokkal, stb... Vezetőkkel kell beszélgetnünk! :)


A kedves SZŐDI testvéreket is szívesen látjuk a programjainkon!

Hétfőnkénti foci szünetel!
Ha tudunk újat, szólunk.

**********************************************************
                          ORBIT-BLOG
**********************************************************

PROGRAMOK (a változás jogát fenntartom:) ):

 
 
Május 30-31
Soul and Gospel fesztivál 

Július 9-12

Gyerektábor Vácdukán
Augusztus 1
Continental Singers koncert
Augusztus 10-16
Középmagyarországi Ifi-tábor Tahi: Jézus az élet!
Szeptember 11-13
Erdélyi kirándulás és missziós út (Nagybánya)


Áldással,
Sanyi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orbitcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr61214459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása